Wsparcie
techniczne
Wsparcie techniczne X SYSTEM to idealne rozwiązanie wspierające biznes naszych klientów w zakresie technologii IT. Dostarczamy pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego oraz wysokiej klasy zaplecze technologiczne. Klient otrzyma kompleksową i niezawodną pomoc przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych. Usługa Wsparcia Technicznego zapewnia wielokanałowy, dostępny w trybie 24×7 pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego. Zadaniem Wsparcia Technicznego jest przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, ich rozwiązywanie (jeśli to możliwe już przy pierwszym kontakcie) i eskalacja do kolejnych linii wsparcia zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (dostawcy łącz, producenci) oraz monitorowanie stanu zgłoszenia oraz rejestrowanie czasu reakcji i usunięcia awarii w systemie zgłoszeniowym.
Z sukcesem uruchomiliśmy i zapewniamy całodobowy serwis kilkuset aptekom oraz przychodniom na terenie całego kraju.
Od 1998 roku wszyscy nasi klienci mają do dyspozycji całodobową, bezpłatną infolinię pod numerem 800 18 88 42 – dla połączeń z sieci komórkowych zalecamy +48 22 124 40 80.
Na potrzeby klientów uruchomiliśmy też informacyjną platformę on-line: pomoc.xsystem.com.pl
serwis SMSowy pod numerem +48 799 448 668
Jak obsługujemy zgłoszenia:
- Klient zgłasza problem – wszelkimi możliwymi kanałami: telefon, email, sms, chat, formularz na stronie.
- Klient natychmiast otrzymuje potwierdzenie otrzymania zgłoszenia wraz z jego numerem. Zgłoszenia rejestrowane są automatycznie.
- Konsultant rozpoczyna pracę ze głoszeniem zgodnie z jego priorytetem. Konsultant jest zwykle podłączony zdalnie do komputera Klienta i natychmiast przystępuje do rozwiązywania problemu, jeśli nie wystąpił problem z siecią.
- Na każdym etapie prac Klient otrzymuje powiadomienie na kanał, którym zgłosił problem. Powiadomienie jest wysyłane także na email przypisany do konta Klienta.
- Zgłoszenie jest archiwizowane, z możliwością wznowienia.
- Dobę po zamknięciu zgłoszenia Klient otrzymuje ankietę badania satysfakcji klienta z poziomu obsługi.
Potrzebują Państwo więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu!
e-mail: biuro@xsystem.com.pl
telefon: +48 668 124 134
Oprogramowanie dla farmacji. Innowacyjne narzędzia, które pomogą zoptymalizować czas i koszty w Twojej aptece i sieci aptek. Sprawdź!
Oprogramowanie dla medycyny. Nowoczesne systemy do zarządzenia dokumentacją medyczną, organizacją pracy. Spełniające wymogi prawne. Sprawdź!
20 lat doświadczenia! Z sukcesem uruchomiliśmy i zapewniamy całodobowy serwis kilkuset przedsiębiorstwom. Sprawdź nasze referencje!