24 h wsparcie techniczne


Wsparcie
techniczne

Wsparcie techniczne X SYSTEM to idealne rozwiązanie wspierające biznes naszych klientów w zakresie technologii IT. Dostarczamy pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego oraz wysokiej klasy zaplecze technologiczne. Klient otrzyma kompleksową i niezawodną pomoc przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych. Usługa Wsparcia Technicznego zapewnia wielokanałowy, dostępny w trybie 24×7 pojedynczy punkt kontaktu dla użytkownika końcowego. Zadaniem Wsparcia Technicznego jest przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, ich rozwiązywanie (jeśli to możliwe już przy pierwszym kontakcie) i eskalacja do kolejnych linii wsparcia zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (dostawcy łącz, producenci) oraz monitorowanie stanu zgłoszenia oraz rejestrowanie czasu reakcji i usunięcia awarii w systemie zgłoszeniowym.

Z sukcesem uruchomiliśmy i zapewniamy całodobowy serwis kilkuset aptekom oraz przychodniom na terenie całego kraju.

Od 1998 roku wszyscy nasi klienci mają do dyspozycji całodobową, bezpłatną infolinię pod numerem 800 18 88 42 – dla połączeń z sieci komórkowych zalecamy +48 22 124 40 80.

Na potrzeby klientów uruchomiliśmy też informacyjną platformę on-line: pomoc.xsystem.com.pl

serwis SMSowy pod numerem +48 799 448 668

Jak obsługujemy zgłoszenia:

 

  • Klient zgłasza problem – wszelkimi możliwymi kanałami:  telefon, email, sms, chat, formularz na stronie.
  • Klient natychmiast otrzymuje potwierdzenie otrzymania zgłoszenia wraz z jego numerem. Zgłoszenia rejestrowane są automatycznie.
  • Konsultant rozpoczyna pracę ze głoszeniem zgodnie z jego priorytetem. Konsultant jest zwykle podłączony zdalnie do komputera Klienta i natychmiast przystępuje do rozwiązywania problemu, jeśli nie wystąpił problem z siecią.
  • Na każdym etapie prac Klient otrzymuje powiadomienie na kanał, którym zgłosił problem. Powiadomienie jest wysyłane także na email przypisany do konta Klienta.
  • Zgłoszenie jest archiwizowane, z możliwością wznowienia.
  • Dobę po zamknięciu zgłoszenia Klient otrzymuje ankietę badania satysfakcji klienta z poziomu obsługi.

Potrzebują Państwo więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu!
e-mail: biuro@xsystem.com.pl
telefon: +48 668 124 134



Zamknij Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Pliki cookies możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.