Usługi kwalifikowane
oraz Bezpieczeństwo Danych
Dokumenty elektroniczne mieć tzw. podpis elektroniczny i być ewidencjonowane oraz przechowywane zgodnie z wymogami prawnymi. Np. w celu umożliwienia podglądu i kontroli przez Urząd Skarbowy. Należy też potwierdzić z kontrahentem możliwość przesyłania dokumentów w postaci elektronicznej.
Podpisami elektronicznymi zajmują się autoryzowane centra certyfikacyjne: po zarejestrowaniu podmiotu w takim centrum wydawana jest karta identyfikacyjna wraz z kodem PIN.
W ewidencjonowaniu i przechowaniu wszystkich typów dokumentów pomagają specjalne programy. Oprogramowanie to może zawierać moduły, które usprawnią i zautomatyzują pracę nad elektronicznymi dokumentami.
Implementacja tego rozwiązania pozwali oszczędzić czas i zredukować koszty.
Pomagamy naszym Klientom przeprowadzić wszelkie procedury i instalujemy odpowiednie oprogramowanie. Prowadzimy szkolenia i oferujemy wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia.
Potrzebują Państwo więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu!
e-mail: biuro@xsystem.com.pl
telefon: +48 668 124 134
20 lat doświadczenia! Z sukcesem uruchomiliśmy i zapewniamy całodobowy serwis kilkuset przedsiębiorstwom. Sprawdź nasze referencje!
Zapraszamy naszego bloga! Na blogu nasi specjaliści publikują najnowsze istotne informacje na temat sektora medycznego w Polsce. Wejdź!
Jak pracujemy? Klienci mogą liczyć na wsparcie i wiedzę zespołu naszych konsultantów. Regularnie przeprowadzamy badania satysfakcji Klienta!