Podpisy elektroniczne

Usługi kwalifikowane
oraz Bezpieczeństwo Danych

Dokumenty elektroniczne mieć tzw. podpis elektroniczny i być ewidencjonowane oraz przechowywane zgodnie z wymogami prawnymi. Np. w celu umożliwienia podglądu i kontroli przez Urząd Skarbowy. Należy też potwierdzić z kontrahentem możliwość przesyłania dokumentów w postaci elektronicznej.

Podpisami elektronicznymi zajmują się autoryzowane centra certyfikacyjne: po zarejestrowaniu podmiotu w takim centrum wydawana jest karta identyfikacyjna wraz z kodem PIN.

W ewidencjonowaniu i przechowaniu wszystkich typów dokumentów pomagają specjalne programy. Oprogramowanie to może zawierać moduły, które usprawnią i zautomatyzują pracę nad elektronicznymi dokumentami.

Implementacja tego rozwiązania pozwali oszczędzić czas i zredukować koszty.

Pomagamy naszym Klientom przeprowadzić wszelkie procedury i instalujemy odpowiednie oprogramowanie. Prowadzimy szkolenia i oferujemy wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia.

Potrzebują Państwo więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu!
e-mail: biuro@xsystem.com.pl
telefon: +48 668 124 134



Zamknij Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Pliki cookies możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.