Jak pracujemy?

O nas

Klienci na każdym kroku współpracy mogą liczyć na wsparcie i wiedzę zespołu naszych konsultantów. Regularnie przeprowadzamy badania satysfakcji Klienta z poziomu naszych usług.

Obsługujemy zgłoszenia przez 24h na dobę:

  • Klient zgłasza problem – wszelkimi możliwymi kanałami:  telefon, email, sms, chat, formularz na stronie.
  • Klient natychmiast otrzymuje potwierdzenie otrzymania zgłoszenia wraz z jego numerem. Zgłoszenia rejestrowane są automatycznie.
  • Konsultant rozpoczyna pracę ze zgłoszeniem zgodnie z jego priorytetem. Konsultant jest zwykle podłączony zdalnie do komputera Klienta i natychmiast przystępuje do rozwiązywania problemu, jeśli nie wystąpił problem z siecią.
  • Na każdym etapie prac Klient otrzymuje powiadomienie na kanał, którym zgłosił problem. Powiadomienie jest wysyłane także na email przypisany do konta Klienta.
  • Zgłoszenie jest archiwizowane, z możliwością wznowienia.
  • Dobę po zamknięciu zgłoszenia Klient otrzymuje ankietę badania satysfakcji klienta z poziomu obsługi.

Proces wdrożenia:

  • Ustalamy z Klientem zakres prac (lub dostawy).
  • Przedstawiamy ofertę.
  • Klient akceptuje ofertę lub przedstawiamy kolejny wariant oferty.
  • Ustalamy termin i etapy wdrożenia.
  • Wdrażamy rozwiązanie (lub dostawę) zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Zamknij Korzystając z serwisu internetowego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Pliki cookies możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.