O nas
Klienci na każdym kroku współpracy mogą liczyć na wsparcie i wiedzę zespołu naszych konsultantów. Regularnie przeprowadzamy badania satysfakcji Klienta z poziomu naszych usług.
Obsługujemy zgłoszenia przez 24h na dobę:
- Klient zgłasza problem – wszelkimi możliwymi kanałami: telefon, email, sms, chat, formularz na stronie.
- Klient natychmiast otrzymuje potwierdzenie otrzymania zgłoszenia wraz z jego numerem. Zgłoszenia rejestrowane są automatycznie.
- Konsultant rozpoczyna pracę ze zgłoszeniem zgodnie z jego priorytetem. Konsultant jest zwykle podłączony zdalnie do komputera Klienta i natychmiast przystępuje do rozwiązywania problemu, jeśli nie wystąpił problem z siecią.
- Na każdym etapie prac Klient otrzymuje powiadomienie na kanał, którym zgłosił problem. Powiadomienie jest wysyłane także na email przypisany do konta Klienta.
- Zgłoszenie jest archiwizowane, z możliwością wznowienia.
- Dobę po zamknięciu zgłoszenia Klient otrzymuje ankietę badania satysfakcji klienta z poziomu obsługi.
Proces wdrożenia:
- Ustalamy z Klientem zakres prac (lub dostawy).
- Przedstawiamy ofertę.
- Klient akceptuje ofertę lub przedstawiamy kolejny wariant oferty.
- Ustalamy termin i etapy wdrożenia.
- Wdrażamy rozwiązanie (lub dostawę) zgodnie z ustalonym harmonogramem.